Regulamin sklepu internetowego DoorHouse

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez DOORHOUSE Daniel Sobania za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.doorhouse.pl.

Korzystając z serwisu doorhouse.pl oraz składając zamówienia online, akceptujesz warunki określone w niniejszym Regulaminie. Jeśli nie zgadzasz się z jego postanowieniami, prosimy o niekorzystanie z usług online.


§ 1. Informacje ogólne

  1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług zamawianych online, świadczonych przez DOORHOUSE Daniel Sobania z siedzibą w Radomiu (26-600), przy ul. Heleny Stadnickiej 9, zarejestrowanego w CEIDG, NIP: 9482419965 (dalej: „Usługodawca” lub „DOORHOUSE”).
  2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej sklepu pod adresem: www.doorhouse.pl.
  3. Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Regulamin określa w szczególności:
    • rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez DOORHOUSE,
    • warunki świadczenia tych usług,
    • zasady zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną i sprzedaży produktów,
    • tryb postępowania reklamacyjnego.

§ 2. Definicje

Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

  1. Usługodawca – DOORHOUSE Daniel Sobania, prowadzący sklep internetowy doorhouse.pl.
  2. Strona internetowa / Sklep internetowy – serwis internetowy DOORHOUSE dostępny pod adresem www.doorhouse.pl, za pomocą którego Klient może składać zamówienia na towary oferowane przez Usługodawcę, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznała zdolność prawną, korzystająca ze Strony internetowej w celu zawarcia umowy z DOORHOUSE.
  4. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną przez DOORHOUSE, w szczególności umożliwienie zapoznania się z ofertą sklepu internetowego, złożenia zamówienia na towary oraz zawarcia umowy sprzedaży na odległość.
  5. Umowa – umowa sprzedaży towaru lub umowa o świadczenie usług zawierana na odległość, za pośrednictwem Strony internetowej, telefonu, poczty elektronicznej lub zaakceptowanych komunikatorów internetowych pomiędzy Klientem a DOORHOUSE.

§ 3. Usługi

  1. DOORHOUSE świadczy za pomocą Strony internetowej, telefonu, poczty e-mail oraz zaakceptowanych komunikatorów usługi polegające na sprzedaży online oferowanych towarów, w szczególności:
    • drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
    • ościeżnic,
    • akcesoriów drzwiowych i innych produktów prezentowanych w Sklepie.
    Na życzenie Klienta zamówione towary mogą zostać dostarczone na terenie całej Polski lub odebrane osobiście w sklepie stacjonarnym DOORHOUSE w Radomiu (26-600), ul. Heleny Stadnickiej 9. Usługodawca nie realizuje zamówień telefonicznych z numerów innych niż podane na Stronie internetowej, ani z pominięciem wymaganych etapów procesu zamówienia.
  2. Wszelkie informacje, dane i materiały udostępniane na Stronie internetowej (w tym m.in. nazwy, opisy produktów, logotypy, zdjęcia, cenniki) oraz inne prawa własności intelektualnej należą do DOORHOUSE lub podmiotów współpracujących i są chronione przepisami prawa, w szczególności prawem autorskim, prawem ochronnym na znaki towarowe oraz prawami do baz danych.
  3. Zabronione jest wykorzystywanie zasobów Strony internetowej i jej zawartości jako podstawy do prowadzenia przez Klienta działalności konkurencyjnej lub innej działalności gospodarczej opartej na informacjach dostępnych w Sklepie internetowym.

§ 4. Zawarcie i warunki Umowy

  1. Klient może korzystać z Usług oferowanych przez Stronę internetową po spełnieniu wymagań technicznych określonych w § 5 Regulaminu oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu.
  2. Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część Umowy zawieranej pomiędzy DOORHOUSE a Klientem.
  3. Każdy Klient, podejmując czynności zmierzające do zawarcia Umowy, zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  4. Stronami Umowy są Klient oraz DOORHOUSE Daniel Sobania.
  5. Klient oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz prawo do zawierania prawnie wiążących zobowiązań. Akceptując Regulamin, Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za należyte wykonanie Umowy. Zabrania się zawierania Umów z wykorzystaniem fałszywych danych, danych osób trzecich bez ich zgody, fałszywych lub cudzych środków płatniczych (karta, konto bankowe) oraz w sposób sprzeczny z prawem.
  6. Klient zobowiązuje się do zawierania Umów w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Warunkami zawarcia Umowy są:
    • prawidłowe przejście procesu zamówienia,
    • podanie kompletnych i prawdziwych danych,
    • akceptacja Regulaminu,
    • dokonanie płatności za zamówiony towar (ceny zawierają podatek VAT).
  8. Proces złożenia zamówienia w Sklepie internetowym obejmuje następujące etapy:
    a) wejście na Stronę internetową doorhouse.pl,
    b) wybór towaru przez Klienta,
    c) dodanie wybranego towaru do „Koszyka”,
    d) przejście do „Koszyka” i kliknięcie przycisku „Zamów”,
    e) podanie danych Klienta oraz danych do dostawy (jeśli są inne),
    f) wybór sposobu odbioru towaru (odbiór osobisty / dostawa kurierem na terenie Polski),
    g) wybór metody płatności, potwierdzenie zamówienia oraz dokonanie płatności,
    h) otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Czynności te mogą zostać wykonane również telefonicznie lub mailowo (ewentualnie za pomocą komunikatorów), przy czym konieczne jest zachowanie wszystkich wymaganych kroków oraz wcześniejsze zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.
  9. Moment zawarcia Umowy następuje w chwili prawidłowego złożenia zamówienia przez Klienta i dokonania płatności.
  10. Ostatnim etapem realizacji Usługi jest wydanie lub dostarczenie zamówionego towaru osobie wskazanej przez Klienta albo odbiór osobisty towaru.
  11. DOORHOUSE zobowiązuje się do wydania lub dostarczenia zamówionego towaru w terminie wskazanym podczas składania zamówienia, nie później jednak niż w terminie 28 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, chyba że Strony postanowią inaczej. W przypadku towarów wycenianych indywidualnie termin realizacji jest podawany Klientowi wraz z wyceną.
  12. Obsługa zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00 oraz w soboty w godzinach 9:00–14:00.
  13. Drzwi śródlokalowe oraz drzwi stalowe nie podlegają zwrotom ani wymianie i są płatne z góry (przelew).

§ 5. Warunki techniczne korzystania z Usług

  1. Prawidłowe korzystanie ze Strony internetowej oraz Usług wymaga spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta co najmniej następujących warunków:
    a) korzystania z aktualnej wersji przeglądarki internetowej (np. Firefox, Chrome, Safari, Opera, Edge),
    b) włączenia obsługi plików cookies (ciasteczek) oraz JavaScript w przeglądarce.

§ 6. Odpowiedzialność

  1. Niedozwolone jest korzystanie ze Strony internetowej oraz Usług DOORHOUSE w sposób naruszający przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub dobre obyczaje.
  2. Zabronione jest przesyłanie do DOORHOUSE treści bezprawnych, obraźliwych, wprowadzających w błąd, a także treści mogących spowodować zakłócenia lub uszkodzenia systemów informatycznych.
  3. DOORHOUSE ma prawo wstrzymać dostęp do Usług lub rozwiązać Umowę w stosunku do Klienta, który:
    a) wykorzystuje Usługi niezgodnie z ich przeznaczeniem lub na szkodę osób trzecich,
    b) narusza przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub dobre obyczaje.
  4. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikające z działań sprzecznych z Regulaminem.
  5. DOORHOUSE nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie przez Klienta ze Strony internetowej w sposób sprzeczny z Regulaminem oraz za decyzje podejmowane przez Klienta na podstawie treści zamieszczonych na Stronie.
  6. W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego korzystania ze Strony internetowej lub Usług DOORHOUSE zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich niezbędnych działań, w tym skierowania sprawy na drogę sądową, bez uprzedniego powiadomienia Klienta.
  7. Materiały, informacje oraz ceny prezentowane na Stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
  8. Wybrane towary mogą być okresowo objęte promocjami na zasadach odrębnie określonych; promocje, rabaty i inne akcje specjalne co do zasady nie łączą się, chyba że warunki promocji stanowią inaczej.
  9. Kolory drzwi prezentowanych na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych kolorów produktów, m.in. ze względu na ustawienia monitora oraz oświetlenie.
  10. W przypadku braku możliwości dostarczenia towaru pod wskazany adres z przyczyn niezależnych od DOORHOUSE (np. błędny adres, brak odbiorcy), Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Usługi.
  11. Jeżeli realizacja Usługi jest niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Klienta (np. błędne dane), a DOORHOUSE poniósł koszty związane z realizacją, Usługa może zostać uznana za zrealizowaną. Ponowna próba dostarczenia towaru będzie traktowana jako nowe zamówienie.
  12. DOORHOUSE nie odpowiada za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne po stronie Klienta, uniemożliwiające prawidłowe korzystanie ze Strony internetowej.

§ 7. Reklamacje i zwroty

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, z zastrzeżeniem wyłączeń przewidzianych w obowiązujących przepisach (m.in. w przypadku towarów nieprefabrykowanych, wykonywanych na indywidualne zamówienie).
  2. Zgodnie z prawem przewozowym, jeżeli odbiorca nie sprawdzi przesyłki w obecności kuriera i potwierdzi jej odbiór bez zastrzeżeń, roszczenia wobec przewoźnika z tytułu ubytku lub uszkodzenia w transporcie co do zasady wygasają. W związku z tym zaleca się, aby przy odbiorze przesyłki:
    • sprawdzić jej stan zewnętrzny,
    • w razie uszkodzeń sporządzić protokół szkody na formularzu kuriera,
    • w przypadku odmowy umożliwienia sprawdzenia przesyłki – poprosić kuriera o odnotowanie tego faktu na liście przewozowym.
  3. Dokument zakupu (paragon lub faktura) dołączany jest do przesyłki (zazwyczaj w kopercie umieszczonej pod listem przewozowym).
  4. Towar zwracany powinien znajdować się w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu. Koszt odesłania towaru pokrywa Zamawiający. Zwrot należności nastąpi na konto wskazane przez Zamawiającego po otrzymaniu i pozytywnej weryfikacji stanu towaru.
  5. Przy odbiorze towaru Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, a następnie niezwłocznie powiadomić Sklep Internetowy i przesłać kopię protokołu (pocztą tradycyjną lub e-mailem).
  6. Reklamacji nie podlegają towary (np. drzwi, elementy dodatkowe), w których Klient dokonał samodzielnych zmian mechanicznych lub uszkodzeń.
  7. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów należy składać pisemnie na adres e-mail: sklep@doorhouse.pl lub listownie na adres: DOORHOUSE Daniel Sobania
    26-600 Radom, ul. Heleny Stadnickiej 9
    tel. 533 244 906
  8. Reklamacja powinna zawierać dane Zamawiającego (imię, nazwisko/nazwa firmy), adres do korespondencji, adres e-mail (jeśli jest), numer zamówienia oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Reklamacje niekompletne mogą nie zostać rozpatrzone.
  9. Reklamacje można kierować w szczególności na adres e-mail: sklep@doorhouse.pl.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. DOORHOUSE zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu oraz cen dostawy, jeżeli nie wpływa to na prawa nabyte Klientów w odniesieniu do zamówień już złożonych i potwierdzonych.
  2. Zmiany Regulaminu obowiązują od chwili opublikowania zaktualizowanej wersji na Stronie internetowej w zakładce „Regulamin”. Do umów zawartych przed wejściem w życie zmian stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia Umowy.